Nová verzia Zoho Bigin - CRM pre malé a stredné firmy

09.03.23 06:21 PM By Milad - Comment(s)
Nová verzia Zoho Bigin - CRM pre malé a stredné firmy
Bigin ponúka jednoduchý, ale výkonný CRM bez vysokých vstupných bariér a nákladov. Menšie podniky jednoducho nemôžu spravovať viacero nástrojov na prácu so zákazníkmi alebo si dovoliť robustnejšie riešenie z dôvodu obmedzených zdrojov a rozpočtov. Frustrujúce je, že mnohé riešenia CRM dostupné pre m...

Zoho už ponúka integráciu s Daktelou

23.01.23 05:52 PM By Milad - Comment(s)
Zoho už ponúka integráciu s Daktelou
Integrácia brány PhoneBridge vám umožňuje používať telefónny systém Daktela VoIP v aplikáciách Zoho, ako sú CRM, Desk a ďalšie.

Ako zladiť človeka a bota?

19.12.22 11:24 AM By Rafiullah - Comment(s)
Ako zladiť človeka a bota?
Zoho Corporation, globálna technologická spoločnosť, predstavila nové nástroje pre Zoho Desk, svoju vlajkovú platformu služieb zákazníkom. Nové funkcie zahŕňajú bezproblémovú kombináciu ľudskej a botovej hlasovej podpory. Vďaka týmto zmenám môžu pracovníci zákazníckych služieb poskytovať zákazníkom ...

Digitálna transformácia pomôže prežiť krízu

12.12.22 11:19 AM By Rafiullah - Comment(s)
Digitálna transformácia pomôže prežiť krízu

Odporúčania pre podniky hovoria predovšetkým o znižovaní výdavkov, najmä tých nehospodárskych. Ako to urobiť a zároveň zvýšiť efektívnosť svojej činnosti? S pomocou prichádza digitálna transformácia. Ako sa môže prejaviť? Prijatím cloudových riešení, automatizáciou a využívaním ľahko prispôsobiteľný...

Ecommerce výzvy

02.12.22 07:51 AM By Rafiullah - Comment(s)
Ecommerce výzvy

Krisztian FarkasTechnologický riaditeľ spoločnosti Pro Futuro Consulting poskytol Teleinfo24 svoje pripomienky k tomu, ako pomôcť zlepšiť služby zákazníkom.


Okrem iného povedal: Proces vybavovania žiadostí zákazníkov by mal jasne identifikovať zodpovedné osoby a uľahčiť prístup k sledovaniu pr...
Previous Next