Zoho CRM pre realitné spoločnosti
Zoho CRM pre realitné spoločnosti
Softvér Zoho CRM je vytvorený pre realitné kancelárie všetkých veľkostí, Ponúka špičkové riadenie predajných procesov, správu nehnuteľností a automatizáciu pre realitné kancelárie, developerov a maklérske firmy. Získajte viac obchodov s komplexnou realitnou platformou CRM, ktorá je vytvorená pre vaše podnikanie.
Hlavné funkcie Zoho CRM pre realitné spoločnosti
Správa potenciálnych zákazníkov a sledovanie ich histórie
Správa potenciálnych zákazníkov a sledovanie ich histórie
Generujte potenciálnych zákazníkov z viacerých zdrojov, ako sú sociálne médiá, offline kampane, vizitky, online kampane, a sledujte ich fázy, kým sa z nich nestane príležitosť. Hodnotenie potenciálnych zákazníkov v systéme Zoho CRM vám umožní zistiť, na ktoré potenciálne zákazníkov sa váš tím musí zamerať. Akonáhle sa dopyt dostane do vášho systému, môžete nastaviť automatické e-mailové odpovede, aby ste ich spravovali a podporovali ich angažovanosť.
Zvýšte produktivitu pomocou výkonej automatizácie
Zvýšte produktivitu pomocou výkonej automatizácie
Umelá inteligencia na zlepšenie vašich výsledkov
Umelá inteligencia na zlepšenie vašich výsledkov
Zia poskytuje inteligentné návrhy na najlepší čas a deň v týždni na kontaktovanie každého zákazníka, aby ste sa s ním mohli okamžite spojiť. Zia sa učí vzorce používania členov vášho tímu a poskytuje personalizované návrhy automatizácie, aby mohli rýchlejšie dokončiť svoje rutinné úlohy. Zia tiež vypočíta efektívnosť vašich pracovných postupov a zabráni vám robiť chyby, napríklad posielať e-mailovú šablónu dvakrát tomu istému používateľovi.
Udržujte svoj tím v obraze, nech ste kdekoľvek
Udržujte svoj tím v obraze, nech ste kdekoľvek
Spolupracujte so svojím tímom prostredníctvom Feeds, časovej osi v reálnom čase, kde môžete diskutovať o obchodoch, spolupracovať na nápadoch a vysielať oznámenia. Zoho vám dáva možnosť integrovať chatovacie nástroje s vaším CRM. Vytvorte si užitočné príkazy a roboty v rámci chatovacích nástrojov, aby ste mohli vytiahnuť záznamy, reporty a analýzy zo systému CRM a ľahko ich zdieľať so svojimi kolegami z tímu. Odosielajte v chatovacom nástroji CRM schválenia vedúcich pracovníkov a pripomenutia udalostí alebo hovorov a nastavte v CRM SalesSignals pre nové chatové oznámenia.
Centralizovaná správa dokumentov
Centralizovaná správa dokumentov
Zoho CRM vám poskytuje centralizovaný prístup k dôležitým dokumentom, ako sú údaje o nehnuteľnostiach, servisné správy a ostatné dokumenty. Nemusíte sa prehrabávať vo všetkých dokumentoch, keď chcete len poslať najnovší dokument o nehnuteľnosti svojim potenciálnym zákazníkom. Knižnica dokumentov inteligentne spája príslušné kolaterály s príslušným leadom alebo transakciou. Na karte Dokumenty môžete mať dokonca viacero verzií svojich predajných materiálov a prístup k najnovšiemu návrhu dokumentu vždy, keď sa prihlásite.
Rozhodujte sa na základe údajov s výkonnou zabudovanou analytikou
Rozhodujte sa na základe údajov s výkonnou zabudovanou analytikou
Vďaka viac ako 40 predpripraveným reportom môžete merať každý aspekt vášho predajného procesu - od výdavkov na kampaň až po uzavretie obchodu. Analytika systému Zoho CRM vám pomôže sledovať pokrok pri dosahovaní vašich cieľov, prehľady o činnosti agentov, úpravu kompenzácií a nevyužité obchodné príležitosti. Môžete nastaviť prognózy príjmov na základe vašich území, merať KPI pomocou cieľových meračov a sledovať vypršanie platnosti nájomných zmlúv.

Uzatvárajte obchody v teréne
Uzatvárajte obchody v teréne
Aplikácia Zoho CRM Mobile vám umožňuje byť v kontakte s kupujúcimi a predávajúcimi a spravovať ich predaj nehnuteľností prostredníctvom mobilného telefónu. Naskenujte QR kódy alebo vizitky v 17 rôznych jazykoch a automaticky ich pridajte ako potenciálnych zákazníkov alebo kontakty v aplikácii Zoho CRM. Aplikácia na skenovanie vizitiek vám umožňuje naplánovať následné kroky a používať vopred pripravené e-mailové šablóny, takže nemusíte čakať, kým sa potenciálnym zákazníkom ozvete. Mobilná aplikácia Zoho CRM vám tiež poskytuje reporty a prehľad o výkonnosti predaja v reálnom čase a zároveň vám umožňuje plánovať a zaznamenávať stretnutia, pridávať úlohy následných opatrení a vyhľadávať potenciálnych zákazníkov vo vašom okolí, keď ste na cestách.