Zoho CRM pre finančné spoločnosti
Zoho CRM pre finančné spoločnosti
Hlavné funkcie Zoho CRM pre finančné spoločnosti
360-stupňové informácie
360-stupňové informácie
Zoho CRM je viac než len digitálny adresár. Získajte kompletný prístup k finančným a poistným dokumentom svojich klientov, k záznamom o poistení a k mnohým ďalším údajom. Vytvorte si súbor personalizovaných e-mailových šablón pre každú kategóriu klientov a urobte svoje aktivity osobnejšie.o klientovi
Získajte lepší prehľad v správe finančných účtov
Získajte lepší prehľad v správe finančných účtov
Zvýšte objem spravovaných aktív vďaka lepšej správe účtov. Zoho CRM vám umožňuje zobraziť všetky transakcie a interakcie s inštitúciou, ako aj kľúčové kontaktné informácie, aby ste získali úplný obraz o firmách, s ktorými obchodujete
Zorientujte sa v reportoch a štatistikách
Zorientujte sa v reportoch a štatistikách
Využívajte zabudovaný analytický nástroj systému Zoho CRM, aby ste mali prehľad o dôležitých číslach. Vytvárajte prispôsobené informačné panely, sledujte kľúčové ukazovatele výkonnosti, získavajte inteligentné poznatky z údajov CRM a nasmerujte svoje podnikanie správnym smerom.
Ponúknite svojim klientom nepretržitú podporu
Ponúknite svojim klientom nepretržitú podporu
Buďte pre svojich klientov dokonalým manažérom vzťahov a finančným poradcom tým, že im ponúknete podporu vždy, keď ju potrebujú. Zoho CRM je úzko integrovaný s hlavnými nástrojmi helpdesku, ako sú Zoho Desk a Zendesk. Môžete využiť vstavaný modul Tickets na zobrazenie spätnej väzby a rýchle riešenie sťažností klientov.