Zoho CRM pre obchodné spoločnosti
Zoho CRM pre obchodné spoločnosti
Zoho CRM vám poskytuje integrovanú platformu pre všetky vaše potreby v oblasti predaja, marketingu, podpory a riadenia zásob, aby ste mohli bez námahy riadiť svoje maloobchodné a dodávateľské operácie.
Hlavné funkcie Zoho CRM pre obchodné spoločnosti
Angažujte svojich zákazníkov, predajcova partnerov
Angažujte svojich zákazníkov, predajcova partnerov
Robte viac než len správu údajov. Portály v systéme Zoho CRM vám umožňujú vytvoriť online katalóg vašich produktov a služieb a zdieľať ho zákazníkom a umožniť im prezerať si vaše produkty, zásoby a priamo nakupovať.
Identifikovanie trendov vašich zákazníkov na sociálnych sieťach
Identifikovanie trendov vašich zákazníkov na sociálnych sieťach
Keď skutočne viete, čo vaši zákazníci chcú, lepšie uspokojíte ich potreby. Pozrite si, čo vaši zákazníci zverejňujú na sociálnych médiách, zistite, čo je trendové, a zlepšite svoju prezentáciu na sociálnych médiách – a to všetko z vášho systému CRM.
Získajte reporty v reálnom čase
Získajte reporty v reálnom čase
Zia poskytuje inteligentné návrhy na najlepší čas a deň v týždni na kontaktovanie každého zákazníka, aby ste sa s ním mohli okamžite spojiť. Zia sa učí vzorce používania členov vášho tímu a poskytuje personalizované návrhy automatizácie, aby mohli rýchlejšie dokončiť svoje rutinné úlohy. Zia tiež vypočíta efektívnosť vašich pracovných postupov a zabráni vám robiť chyby, napríklad posielať e-mailovú šablónu dvakrát tomu istému používateľovi.
Spolupracujte so zákazníkmi, aj po ich nákupe
Spolupracujte so zákazníkmi, aj po ich nákupe
Poskytnite výnimočnú zákaznícku podporu integráciou vášho CRM s populárnym softvérom help-desk, ako sú Zoho Desk, Zendesk a ďalšie. Zvýšte možnosti predaja a získajte stálych zákazníkov vďaka integrovanej platforme.