Ecommerce výzvy

02.12.22 07:51 AM By Rafiullah

Funkčný systém na správu požiadaviek zákazníkov je základom každého  elektronického obchodu, kde sa kladie dôraz na rýchlu reakcii na otázky. 

Krisztian FarkasTechnologický riaditeľ spoločnosti Pro Futuro Consulting poskytol Teleinfo24 svoje pripomienky k tomu, ako pomôcť zlepšiť služby zákazníkom.


Okrem iného povedal: Proces vybavovania žiadostí zákazníkov by mal jasne identifikovať zodpovedné osoby a uľahčiť prístup k sledovaniu priebehu vybavovania žiadostí a sťažností. Preto by mal účinný systém na vybavovanie tohto procesu umožňovať vytváranie oznámení viacerými spôsobmi, mať účinný systém oznamovania, zaviesť kategorizáciu a zoskupovanie oznámení a automatizáciu opakujúcich sa činností. Systém by mal tiež poskytovať možnosť integrácie s inými programami používanými spoločnosťou a mal by byť dostatočne flexibilný na to, aby sa prispôsobil používaným pracovným procesom.

Prečítajte si článok zverejnený na poľskom internetovom servery: Teleinfo.pl (článok je automaticky preložený)

Vyskúšajte službu Zoho Desk, ktorá je jednou z Top aplikácií na správu zákazníckych požiadaviek: Zoho Desk demo účet