V súčasnej dobe zaznamenáva umelá inteligencia prudký vzostup a spôsobuje revolúciu v našej práci, ale nemusíte sa ničoho obávať. ChatGPT je aplikácia, ktorá využíva na konverzáciu s ľuďmi a odpovedanie na otázky prostredníctvom textových správ strojové učenie. Od spustenia ChatGPT v novembri 2022 jeho popularita len rastie a nachádza využitie v mnohých odvetviach. Vďaka veľkému množstvu pribúdajúcich dát a vysokej kvalite strojového učenia je schopný odpovedať na otázky z rôznych oblastí, ako sú napríklad veda, technológia, história, medicína, spoločenské vedy a mnoho ďalších.
Možnosť implementácie ChatGPT do Zoho aplikácií umožňuje zvýšiť vašu produktivitu. Hoci spoločnosť Zoho už má vlastnú umelú inteligenciu Zia, existuje veľký potenciál na používanie ChatGPT spolu s ďalšími aplikáciami Zoho. Aktuálne je dostupná priama integrácia služby Cliq a Notebook.
Použitie bota ChatGPT pre Zoho Cliq

ChatGPT a Zoho Notebook
Zoho Notebook umožňuje používateľom vytvárať poznámky rôznych typov, vrátane textových, obrázkových, zvukových záznamov a webových odkazov. Používateľ môže vytvoriť viacero poznámkových knižníc, v ktorých môže organizovať svoje poznámky a pridávať k nim štítky a záložky
Tí z vás, ktorí už vyskúšali ChatGPT, si určite všimli, že kvôli obrovskému množstvu ľudí, ktorí sa snažia ChatGPT používať, musíte niekedy čakať, kým sa uvoľní vytúžené miesto. A práve preto Zoho prichádza s možnosťou použiť aplikáciu Zoho Notebook, vďaka ktorej si udržíte prehľad o všetkých vašich odpovediach na ChatGPT. Vďaka týmto rozšíreniam v prehliadači si môžete ukladať svoju komunikáciu s ChatGPT priamo do svojho Zoho Notebooku.
ChatGPT a ďalšie produkty Zoho
Aktuálne Zoho Notebook a Cliq sú zatiaľ jediné aplikácie Zoho s priamym prepojením a určite sa čoskoro dočkáme prepojenia s CRM, Forms, Mail a Books, ktoré aktuálne vieme prepojiť vďaka otvorenému protokolu API.
Ak máte záujem o pomoc s integráciou ChatGPT do vašich Zoho aplikácií, neváhajte sa obrátiť na našich konzultantov.