Zoho už ponúka integráciu s Daktelou

23.01.23 05:52 PM By Milad

Integrácia brány PhoneBridge vám umožňuje používať telefónny systém Daktela VoIP v aplikáciách Zoho, ako sú CRM, Desk a ďalšie.

Spoločnosti Pro Futuro Consulting a Daktela podpísali dohodu o spolupráci, ktorej výsledkom je spoločná ponuka telekomunikačných služieb integrovaných s riešeniami Zoho. Zákazníci získali okrem iného prístup ku kontaktnému centru Daktela integrovanému so systémom Zoho CRM, a tým dosiahli úplne novú funkcionalitu: telefonické hovory sa automaticky stávajú prvkami CRM.
Volajúci používatelia majú teraz okamžitý prístup k údajom a histórii kontaktov. Pred a počas hovoru tak majú úplný prístup k aktuálnym informáciám.

Vďaka tejto funkcionalite môžu používatelia začať telefonický hovor jediným kliknutím zo svojho počítača. Okrem toho systém identifikuje volajúceho a prezentuje vybrané údaje uložené v aplikácii CRM.

"Integrácia kontaktného centra Daktela a systému Zoho CRM je ďalším skvelým krokom pri dosahovaní nášho poslania, ktorým je zbližovať spoločnosti a ich zákazníkov a pomáhať spoločnostiam vytvárať vynikajúce zákaznícke skúsenosti, bezproblémovú podporu a oveľa efektívnejší predaj. Zákazníci nemusia strácať čas viacnásobným vysvetľovaním, kto sú a čo potrebujú. Agent, predajca alebo pracovník podpory môže vybaviť alebo obslúžiť zákazníkov rýchlejšie bez toho, aby musel používať niekoľko rôznych systémov alebo databáz," vysvetľuje spoluzakladateľ spoločnosti Daktela Richard Baar.

Služba umožňuje používateľom vytočiť číslo priamo zo systému CRM. Ak chcú zavolať zákazníkovi, jednoducho kliknú na telefónne číslo na obrazovke počítača. Integrácia sa potom pripojí k ústredni Daktela a automaticky vytočí číslo zákazníka. Hovory sa môžu automaticky zaznamenávať a ukladať do systému CRM spolu s ďalšími údajmi, ktoré operátor vyplní počas hovoru
Túto funkcionalitu môže využívať každé oddelenie spoločnosti, kde bežná práca zamestnancov zahŕňa telefonovanie, vyjednávanie a priebežný kontakt so zákazníkmi. Ponuka je určená predovšetkým obchodným oddeleniam, predajným spoločnostiam, call centrám a iným.

Zákazníci môžu získať  implementačnú a servisnú podporu spoločnosti Pro Futuro Consulting. Daktela Contact Center obsahuje oznámenia v 52 rôznych jazykoch. integrácie Daktela a Zoho si môžete stiahnuť zo Zoho Marketplace alebo nás môžete kontaktovať a my vám pomôžeme s úvodným nastavením.